کنسول اسکورپیا برای اولین بار، در نمایشگاه E3 به عموم مردم معرفی و احتمالاً در بازه تعطیلات زمستانی ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. حال مایکروسافت با سؤالات متعددی در این زمینه روبهروست روست و همانطور که قبلاً هم شاهد آن بودیم، آنها ها سؤالات را با بیپاسخ پاسخ نمیگذارند گذارند، امروز فیل اسپنسر به سؤالی دیگر درباره این کنسول پاسخ داده است.
مایکروسافت این کنسول را قدرتمندترین دستگاه تابهحال ساختهشده شده میدهد دهد و قرار است بازیهایی هایی باکیفیت کیفیت ۴K را به تلویزیونها ها بیاورد. یکی از کاربران در توییتر از فیل اسپنسر درباره این کنسول و اجبار سازندگان به ساخت بازیهای های ۴K پرسیده است. فیل اسپنسر هم در پاسخ مشخصی به این سؤال داده است. او گفته است که دراینباره این باره بعداً بیشتر صحبت خواهند کرد اما هیچوقت وقت نگفتهایم ایم که باید بافریم فریم ۴K ساخته شود، این را نمیخواهیم خواهیم.
با توجه به پاسخ فیل اسپنسر، این بدان معناست که تصمیم با سازندگان است، اینکه بخواهند بازیهای های خود را در چه کیفیتی بسازند. آنها ها حتی برای ارتقای بازیهای های خود هم مختارند. همچنین دیگر مسئولان مایکروسافت نیز صحبت اسپنسر تأیید کردهاند اند و گفتهاند اند بازیسازی سازی کاملاً باز قطعاً بود و آنها ها میتوانند توانند تصمیم بگیرند که بازیهای های ۴K بسازند. Giant Bomb دراینباره این باره میگوید گوید:
” ما دراینباره این باره بیشتر صحبت خواهیم کرد و جزییات بیشتری در اختیار مردم و رسانهها ها قرار خواهیم داد. اما من فکر میکنم کنم ما آزادی خلاقانه را در اختیار سازندگان قرا میدهیم دهیم تا آنها ها تصمیم بگیرند از کدام قدرت کنسول استفاده کنند و ما نیز از آنها ها حمایت خواهیم کرد. ما بهترین امکانات را در پلتفرم خود در اختیار آنها ها قرار میدهیم دهیم”.
776 پست
وینفون...
ما را در سایت وینفون دنبال می کنید
برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان winphone بازدید : 275 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 22:45