کمپانی Square Enix در چند ماهه آخر سال 2018 سه تا از مورد انتظارترین بازیهای خود را منتشر کرد. با وجود این که بازی Dragon Quest 11 شروع نسبتا رضایتمندی داشت اما دو عنوان Just Cause 4 و Shadow of the Tomb Raider در ابتدا آن طور که پیشبینی میشد، فروش چندان جالبی نداشتند. در ادامه با تیم کافه ایکس باکس وینفون همراه باشید.
رییس شرکت Square Enix جناب آقای Yosuke Matsuda اقرار کردند که هر دوی این عناوین طبق ارقام پیشبینی شده فروش نداشتند و علت آن را نبود تازگی نامیدند.
ما فکر میکنیم که علت اصلی این است که ما نتوانستیم در حیطه گسترده صنعت بازی حال حاضر، عنوانی بسازیم که گیمرها را به خود جذب کند و پیش از هر بازی دیگری آن را بخرند.
البته در ادامه ایشان با نشان دادن وضعیت فروش Shadow of the Tomb اذعان کردند که این میزان تا پایان سال رضایت بخش خواهد بود. تا به حال 4.12 میلیون نسخه از این بازی در سراسر جهان توزیع شده است. در عین حال Just Cause 4 نیز با استفاده از بروزرسانیها و محتوای اضافی به فروش مناسبی دست پیدا خواهد کرد.
با وجود این که Shadow of the Tomb هفته اول را به خوبی سپری نکرد، ما در مجموع 4.12 میلیون نسخه در سراسر جهان توزیع کردیم و منتظریم که میزان فروش آن تا سال 2020 افزایش پیدا کند. میزان فروش اولیه Just Cause 4 نیز پایینتر از انتظار ما بود، اما قصد داریم که فروش آن را با استفاده از انتشار محتوای اضافی و بستههای الحاقی بالا ببریم. بنابراین هرگونه اثر نامطلوب در دستیابی به هدف ما باید محدود گردد.
در آخر، امیدواریم که کمپانی Square Enix دست به ساخت عناوین تازهتری بزند و از اشتباهات خود درس بگیرد.
شما چه فکر میکنید؟ آیا این دو عنوان واقعا ضعیف عمل کردهاند یا استقبال عمومی بیشتر به سمت بازیهای هم دوره بوده است؟
لطفا دیدگاه و نظرات ارزشمند خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.
339پست
سینا لواسانیاو دانشجوی مهندسی کامپیوتر است. به پرواز و بازی های ویدیویی علاقهی وافری دارد و سعی میکند اغلب اوقات فراغت خودش را صرف بازی های ویدیویی و فیلم کند. سینا اکنون نویسنده و مترجم بخش اکس باکس وبسایت وینفون است.
وینفون...
ما را در سایت وینفون دنبال می کنید
برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان winphone بازدید : 267 تاريخ : پنجشنبه 2 اسفند 1397 ساعت: 8:20