حدودا دو ماه قبل بود که در جریان مراسم The Game Awards 2018، از عنوان The Outer Worlds رونمایی شد. با این حال بازی بلافاصله به یکی از موردانتظارترین عناوین سال 2019 تبدیل شد؛ در واقع میتوان گفت که با توجه به نظرسنجیهای مختلف، این بازی بعد از عناوین Sekiro: Shadows Die Twice و Metro Exodus در رتبه سوم عناوین موردانتظار قرار دارد. شما میتوانید لیستی از موردانتظارترین عناوین نقشآفرینی را در اینجا مشاهده کنید. در ادامه با وینفون همراه باشید تا جدیدترین جزیئیات ارائه شده از بازی را دنبال کنیم.
همانطور که میدانید لئونارد بویارسکی (Leonard Boyarsky) و تیم کین (Tim Cain) کارگردانان بازی The Outer Worlds هستند و در واقع همین مورد، سخت بودن انتظار برای این بازی را به آسانی توضیح میدهد. آنها در عناوین نقشآفرینی دیگری همچون Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura، Fallout و Vampire: The Masquerade – Bloodlines با هم کار کردهاند.
با این حال این دو در مصاحبهای ویدئویی که توسط وبسایت Game Informer منتشر شده است، به موضوع هایپ بیش از حد طرفداران اشاره کردهاند. آنها میخواهند مطمئن شوند که طرفداران، انتظارات خود را مدیریت میکنند. در ادامه صحبتهای آنها را در این خصوص میخوانید:
لئونارد بویارسکی: من امیدوارم که طرفداران بیش از حد در مورد بازی هایپ نشده باشند. یک چیز عالی که در مورد Fallout و Arcanum وجود داشت این بود که انتظارات از ما بسیار پایین بود. آنها (طرفداران) ما را نمیشناختند و نمیدانستند که چه عنوانی ساخته شده است. من به این موضوع بسیار باور دارم که آن دسته از کسانی که از عناوین ما لذت بردهاند و به استایل عناوین ما علاقمند هستند، از این بازی نیز لذت خواهند برد. نگرانی من در مورد هایپهایی است که ساخت آنها از توان ما خارج است، حتی اگر میلیونها دلار بودجه داشته باشیم و این به مردم بازمیگردد که چه تصوراتی داشته باشند. شما هیچوقت نمیتوانید با قدرت تخیل مردم رقابت کنید چرا که این قدرت نامحدود است.
تیم کین: مردم تریلر را میبینند و بر اساس آن نتیجهگیری میکنند. آنها فکر میکنند که بازی چیزی بیشتر از یک عنوان جهان باز سندباکس است؛ مثلا فکر میکنند که میتوان به همه جا در هر سیارهای رفت. البته که اینطور نیست. تصورات دیگری وجود دارد از این قبیل که بازی چقدر طول خواهد کشید و مردم حدس میزنند که بازی ساعتهای گیمپلی خواهد داشت؛ اینطور نیست.
لئونارد بویارسکی: در بخش آغازین بازی، ما افرادی را داشتیم که در حدود 45 دقیقه تا یک ساعت آن را پشت سر گذاشتند و از طرفی عدهای آن را سه تا چهار ساعته طی کردهاند. بازی از لحاظ سایز، تقریبا قابل مقایسه با عنوان KOTOR 2 [Star Wars: Knights of the Old Republic 2] است و شاید کمی کوچکتر از آن نیز باشد.
تیم کین: ما عقیده داریم که چون ارزش تکرار بازی بسیار بالاست، مردم چندین بار آن را تجربه خواهند کرد. آنها به دنبال این خواهند که از موارد دیگری که انتخاب نکردهاند، سر در بیاورند.
لئونارد بویارسکی: ما تصمیم گرفتیم که با توجه به نیرویی و بودجهای که در اختیار داریم، تلاش خود را بر روی واکنشپذیری و تکرارپذیری The Outer Worlds متمرکز کنیم؛ این موضوع ما را ناگزیر کرد که عنوان کوچکتر و کنترلشدهتری را به جای یک عنوان سندباکس جهان باز و عظیم که در آن میتوانید به همه جا رفته و همه کاری انجام دهید، توسعه دهیم.
برای من بسیار مهم است که مردم بدانند با چه عنوانی سروکار دارند و بازی قرار است چه باشد و بر اساس این شناخت تصمیم بگیرند که آیا میخواهند بازی را تجربه کنند و یا خیر.
عنوان The Outer Worlds در تاریخی نامشخص و در سال جاری میلادی بر روی کنسولهای پلیاستیشن 4 و ایکس باکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
161پست
هادی اسماعیلزاده
وینفون...
ما را در سایت وینفون دنبال می کنید
برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان winphone بازدید : 266 تاريخ : دوشنبه 22 بهمن 1397 ساعت: 15:44